جزئیات خبر

🔸پیام تبریک شهردار همدان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال1402

🔸پیام تبریک شهردار همدان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال1402
🔺شهردار همدان سید مسعود حسینی به مناسبت عید نوروز و آغاز سال 1402 پیام تبریکی صادر نمودند.

به گزارش خبرنگار مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در همدان شهردار همدان سید مسعود حسینی در پیامی عید نوروز و آغاز سال 1402 را  تبریک گفت:

پیام تبریک به شرح ذیل می باشد:

 یامقلب القلوب و الا بصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

 

  به نام آفریننده زیباییها

در قاموس زیبای طبیعت ،آغاز فصل بهار، پیامی نوید بخش برای همه ما انسانها دارد:که همراه با شکفتن شکوفه های بهاری و دمیدن روح تازه به کالبد طبیعت از سوی ذات صانع باریتعالی، ما انسانها  نیز روحی تازه گرفته و با امید به آینده ای روشن در راه تکامل و پویایی و خدمت به همنوعان خود گام برداریم.

      همزمانی و آغاز بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان تقارنی است مبارک . و چه زیباست درس آموختن از طبیعت، بهاری شدن و باز کردن دریچه دل به شادابی و معنویت.

در این میان همراه با طراوت دوباره طبیعت به مدد الهی ، فرصتی دست داده است تا ضمن مرور بر یک سال فعالیت خود در عرصه های مختلف و بهره بردن از تجربیات شیرین و تلخ در سال گذشته ، راهبردی روشن برای حرکتی پویا در سال آینده پیش روی خود قراردهیم .

 اینجانب برخود وظیفه میدانم حلول سال نو که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی هموطنان علی الخصوص شهروندان همدانی ، خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و پرسنل سخت کوش شهرداری همدان تبریک وتهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند متعال برای همه مسئلت نمایم.

 

سید مسعود حسینی

شهردار همدان