توضیحات
شرکت لوازم جانبی لیتو یک شرکت مدرن است که شامل مجموعه ای فوق العاده از لوازم جانبی تلفن همراه مانند هندزفری، هدست بلوتوث، اسپیکر، هدفون ، پاوربانک ، شارژر فندکی، کابل های انتقال دیتا، شارژرهای دیواری و کابل های انتقال صدا است.
دفتر مرکزی ما در گوانگژو، چین با کارکنان آموزش دیده و محترم که روز و شب با شور و شوق فراوان به ارائه بهترین خدمات به مشتریان می پردازند واقع شده است.
برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید.
در پایان دکمه "تکمیل خرید" را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است.
پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید.
در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه
و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.
- شیوه های پرداخت وجه و نحوه ارسال!
1. پرداخت آنلاین از طربق درگاه زرین پال
2. پرداخت به صورت اقساطی از طریق اعتبار اسنپ پی
3. کارت به کارت (فقط در حالت تحویل حضوری)
1. تحویل حضوری درب شرکت( بدون هزینه)
لطفا حتما قبل از مراجعه لطفا با شرکت هماهنگ کنید.
فقط در این روش امکان پرداخت از طریق پوز شرکت وجود دارد.
2. ارسال با پیک - نهایتا 48 ساعت کاری (هزینه ارسال 60000 تومان)
3. ارسال با تیپاکس - نهایتا 48 ساعت کاری ( هزینه ارسال 60000 تومان )
4. ارسال با پست -2 تا 4 روز کاری ( هزینه ارسال 40000 تومان )
- ارسال به سایر استان ها:
1. ارسال با تیپاکس - نهایتا 72 ساعت کاری ( هزینه ارسال 60000 تومان )
2. ارسال با پست -2 تا 7 روز کاری ( هزینه ارسال 40000 تومان )
- کالای معیوب دارای ایراداتی باشد که توسط سازنده و به دلیل نقص در تولید (نقص فنی)، به دستگاه وارد شده است.
- همراه داشتن جعبهی محصول
- همراه داشتن برچسب گارانتی
- همراه داشتن فاکتور خرید معتبر
برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان لیتو اطلاع دهید.
برای تماس با شماره 66701320-021 تماس بگیرید.
در این تماس، ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود.
در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود.
بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را
به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید.