مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مبتنی بر هوش تجاری شامل ثبت اطلاعات مشتری و ایجاد ارتباط مستقیم و بی واسطه با مصرف کننده نهایی و ...
مدیریت پیمایش محصول از درب کارخانه، نمایندگی ها و مصرف کننده نهایی (Geo Located Marketing)
مدیریت خدمات پس از فروش با امکان تایید اصالت کالا، فعال سازی گارانتی، ثبت خرابی، درخواست سرویس یا نصب و ...
بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) با امکان تحلیل داده ها ی انبوه (Data Mining) از دیدگاه ها و سلایق مشتریان، ارایه محصولات جدید به صورت مستقیم برای مشتریان سابق، سنجش دیدگاه ها و نظارت ، امکان ارایه تخفیف ها، فعال سازی جشنواره های فروش و ...
مدرن کردن ارتباط با مشتری و تبدیل مشتری به همکاری شرکت در توسعه بازار Net Promoter Score (NPS) تبدیل مشتری به رسانه، ایجاد رسانه اختصاصی برای مشتری همکاری مشتری به عنوان توصیه گر شرکت به جامعه هدف ایجاد نوعی شبکه فروش آنلاین
برای اطلاع بیشتر به این آدرس مراجعه کنید: www.10a.ir/TpL
پس اسکن کنید ارتباط بگیرید سبز بمانید